ورود و ثبت نام

ارزیابی هوش جسمی حرکتی

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
این آزمون در قالب یک بسته ارائه شده است.

هوش جسمی حرکتی در رشته ها و مشاغلی که نیازمند به کارگیری هوشمندانه دست و بدن هستند (مثل رشته های ورزشی، بازیگری، جراحی، فیزیوتراپی، خلبانی، مرمت آثار باستانی، …) کاربرد دارد. همچنین رشته هایی که درک جسمی حرکتی در آنها اهمیت دارد نیازمند این هوش هستند (مثل مهندسی مکانیک، فیزیک و مهندسی عمران).

بعضی آزمونک‌های این هوش نیازمند آماده‌سازی شرایط و امکاناتی هستند. لازم نیست در این باره هزینه زیادی کنید ولی لازم است که خودتان را صادقانه و دقیق ارزیابی کنید.


همیشه قبل از آزمون، توضیحات آن را بخوانید. امکانات لازم برای هر آزمون در صفحه اول آن، در قسمت “توضیحات لازم” ذکر شده است.

چنانچه مطلبی در مورد امکانات بیان نشده باشد، کافیست که از شارژ بودن دستگاه و وجود نت مطمئن باشید.

هیچ کجا و هیچ وقت، جواب شانسی ندهید.

این آزمون‌ها برای شناخت استعدادهای شما طراحی شده‌اند و نه برای قبولی و نمره گرفتن، و نه برای رقابت و مسابقه. بنابراین فقط آنچه را که تشخیص داده‌اید و پاسخی که به آن رسیده اید ثبت کنید.

ما نمی خواهیم در این آزمون ها میزان خوش شانس بودن یا بدشانس بودن شما را بسنجیم!

شما مجاز به شرکت مجدّد در هیچ آزمونی نیستید.

همان طور که قبلاً گفتیم، قبل از آزمون از وجود نت، شارژ باطری، خلوت بودن مکان و ... مطمئن شوید و بعد شروع به آزمون دادن کنید.

به جزو موارد اضطراری، سعی کنید همه آزمون را یک جا و در یک زمان پاسخ دهید و کار را قطع نکنید.

هدف شما از این آزمون‌ها کسب نمره و رقابت و ... نیست، بلکه شناخت استعدادهایتان است. بنابراین به این مسائل حاشیه‌ای توجه نداشته باشید و فقط جواب هایی را که به آن رسیده‌اید ثبت کنید. از ارائه جواب شانسی هم پرهیز کنید.

به جز مواردی که خود سامانه مانع بازگشت می‌شود مشکلی نیست.

خیر؛ این کار با هدف آزمون در تناقض است.

البته اگر روش اجرای آزمون را متوجه نمی شوید کمک بگیرید. این مشورت باید قبل از شروع آزمون انجام شود (یعنی وقتی در صفحه توضیحات هستید.)